Tietopankki

Kuvassa sumealla taustalla kasvaa pieni, vihreä taimi. Vasemmassa alakulmassa Hetan Tietopankin logo.

Tervetuloa upouuteen Hetan Tietopankkiin! Täältä saat tietoa ja vertaiskokemuksia henkilökohtaisen avustajan työnantajuudesta.

Tämän sivun vasemman laidan valikkoon keräämme kaiken Tietopankin materiaalin. Olemme vasta julkaisset Tietopankin, joten älä huolestu materiaalin vähyyttä! Julkaisemme tasaisin väliajoin uuden teemapaketin henkilökohtaisen avustajan työnantajuudesta. Valikosta löydät myös vanhat tutut uutiskirjeet.

Facebbokin logo: sininen f-kirjainOleellinen osa Hetan Tietopankkia on henkilökohtaisten avustajien työnantajien oma keskusteluryhmä Facebookissa. Ryhmässä keskustellaan henkilökohtaisen avustajan työnantajuudesta Tietopankissa julkaistavien teemojen pohjalta. Toki kaikki ryhmäläiset voivat itsekin aloittaa aiheeseen liittyviä keskusteluja. Tule mukaan ryhmäämme!

Kerro meille ideoita ja toiveita Tietopankin kehittämiseen!

Klikkaa linkkiä – kysely avautuu uuteen ikkunaan.

Hetan Tietopankki on Sosiaali- ja terveysjärjestöjen avustuskeskus STEAn rahoittama hanke, jossa tuotetaan materiaalia henkilökohtaisen avun työnantajamallista ja tuetaan vertaistukea.