Neuvontapalvelut

Heta-liitto tarjoaa kaikille avointa neuvontaa HetaHelp-neuvontapalvelun kautta ja vain jäsenille tarkoitettuja lakipalveluita.

Postin lakon vaikutus HetaHelp-neuvontapalveluun:

• Suosittelemme rekisteröitymistä HetaHelpin asiakkaaksi sähköisellä lomakkeella. Sähköinen rekisteröityminen tulee perille välittömästi.
  • Toivomme, että mahdollisimman monet asiakkaista voivat vastaanottaa kirjallisen vastauksen sähköpostitse, jolloin Postin lakolla ei ole vaikutusta palveluun.
  • Jos asiakkaalla ei ole sähköpostiosoitetta käytössä, emme voi lähettää asiakkaalle Postin lakon aikana kirjallista vastausta. Voimme kuitenkin antaa neuvontaa puhelimitse. Jos emme osaa puhelun aikana vastata asiakkaan kysymykseen, soitamme hänelle sovittuna aikana takaisin.
  • Jos asiakkaalla ei ole rekisteröitymistä tehtynä eikä hän voi tehdä sitä sähköisesti, emme voi tallentaa asiakkaasta mitään tietoja. Postin lakon aikana neuvomme parhaamme mukaan puhelimessa, mutta rekisteröitymättömälle asiakkaalle emme voi antaa kirjallista vastausta tai soittaa takaisin.

HetaHelp-neuvontapalvelu on Sosiaali- ja terveysjärjestöjen avustuskeskuksen (STEA) rahoittamaa toimintaa. Jäsenten lakipalvelut rahoitetaan jäsenmaksuilla.

Heta-liiton neuvontapalveluissa keskitytään nimenomaan henkilökohtaisen avun työnantajamalliin. Jos tarvitset apua muihin henkilökohtaisen avun järjestämistapoihin liittyen (esim. ostopalvelu), niin suosittelemme Assistentti.infon neuvontapalveluita. Jos sinulla on sen sijaan kysyttävää kokonaan muista vammaispalveluihin liittyvistä asioista (esim. kuljetuspalveluista) niin suosittelemme Kynnys ry:n neuvontapalveluita.

Neuvontapalveluiden käyttäminen edellyttää rekisteröitymistä neuvontapalvelun asiakkaaksi.

Lue lisää neuvontapalveluistamme vasemman laidan valikosta!

Heta-liiton neuvontapalveluiden rekisteriseloste
Heta-liiton lakipalveluiden palveluehdot