Neuvontapalvelu HetaHelpin ajanvarauskokeilu jatkuu maanantaisin

Julkaistu

Neuvontapalvelu HetaHelpin ajanvarauskokeilu jatkuu maanantaisin

Heta-liiton HetaHelp on kaikille avoin ja maksuton neuvontapalvelu, joka auttaa henkilökohtaisen avun työnantajamalliin liittyvissä oikeudellisissa kysymyksissä. HetaHelp on erittäin suosittu, ja meille onkin koko kevään tullut enemmän puheluita kuin mihin olemme pystyneet vastaamaan. HetaHelpin ajanvarauskokeikusta on saatu hyvää palautetta ja sitä on siis päätetty toistaiseksi jatkaa.

Asiakkaamme voivat varata HetaHelp-soittoajan etukäteen. Ajanvarauksen yhteydessä lakimiehelle jätetään yhteystiedot ja kysymyksen aihe valmiiksi, ja varattuna ajankohtana lakimies soittaa asiakkaalle.

Varausaikoja on tarjolla maanantaisin. Yksi varaus on pituudeltaan 20 minuuttia, ja asiakas voi varata yhden ajan kerrallaan. Rekisteröityminen neuvontapalvelun käyttäjäksi täytyy olla tehtynä ennen soittoaikaa.

Muina päivinä (tiistaisin ja torstaisin) HetaHelp toimii vanhalla tutulla tavalla: asiakas soittaa aukioloaikana HetaHelpiin. Maanantaisin ei siis ole normaalia puhelinpäivystystä.

HetaHelpin aukioloajat
maanantai ajanvarauksella
tiistai klo 13-15
torstai klo 9-11

Soittoaikoja voi varata Vello-järjestelmällä . Aikaa varatessasi sinun tulee antaa nimesi, sähköpostiosoitteesi, puhelinnumerosi ja kysymyksesi aihe. (Kysymyksen aihe kirjoitetaan kohtaan ”viesti työntekijälle”.) Aikoja julkaistaan varattavaksi viikko kerrallaan.

Tutustu myös päivitettyyn rekisteriselosteeseemme.