Tervetuloa Hetan kevätkokoukseen 28.4.!

Heta-Liiton sääntömääräinen kevätkokous ja yhteinen tapaaminen järjestetään Helsingin uudessa keskustakirjastossa Oodissa 28.4.2019. Kaikki Hetan jäsenet ovat lämpimästi tervetulleita!

Tarjolla on mukava sunnuntaipäivä yhteisten asioiden äärellä: Ennen virallista kevätkokousta pidämme lyhyen katsauksen henkilökohtaisen avun työnantajamalliin liittyviin ajankohtaisiin asioihin ja pohdimme pienryhmissä työnantajuuden arkea ja sen kehittämistarpeita. Kevätkokouksessa käymme läpi sääntömääräiset asiat ja käsittelemme sääntömuutosesityksen.

Kuvassa on keltaisia gerberoita vaaleamman keltaista taustaa vasten. Vasemmassa alakulmassa on Hetan logo. Oikeassa alakulmassa lukee "Kevätkokous 28.4.2019 @ Oodi, Helsinki".

Tilaisuuden ajankohta ja paikka

Aika: sunnuntai 28.4.2019 klo 11.30-16.00 (Huom.! Varsinainen kokous alkaa noin klo 14.00 ja päättyy viimeistään klo 16.00.)

Paikka: Keskustakirjasto Oodi, Maijansali, Töölönlahdenkatu 4, 00100 Helsinki

Kokouksessa on kahvitarjoilu. Kokouksessa on paikalla yleisavustaja.

Ilmoittautuminen tilaisuuteen

Ilmoittaudu viimeistään 18.4. klo 11.00 mennessä!

1. Toivomme ilmoittautumiset ensisijaisesti sähköisesti osoitteessa:
  2. Jos sähköinen ilmoittautuminen nettisivujen kautta ei onnistu, voit ilmoittautua kokoukseen myös sähköpostitse osoitteeseen heta@heta-liitto.fi tai puhelimitse numeroon 02 4809 2400 (arkisin klo 9-11). Kerrothan ilmoittautumisen yhteydessä, tuleeko mukanasi avustaja ja onko sinulla jokin erityisruokavalio.

Kevätkokoukseen liittyvää materiaalia

Esityslista: pdf-tiedosto – rtf-tiedosto

Esitys uusista säännöistä: pdf-tiedosto – rtf-tiedosto
(Nykyiset säännöt vertailun avuksi.)

PowerPoint-esitys sääntömuutosehdotuksista: pptx-esitys

Vuosikertomus 2018: pdf-tiedosto – rtf-tiedosto