Hetan neuvontapalvelu ruuhkautunut

HetaHelp-neuvontapalvelu on ruuhkautunut koronapandemian aiheuttaman kysymystulvan takia. Tsekkaa tästä uutisesta, mistä kaikkialta voit löytää vastauksen kysymykseesi!

HetaHelp-neuvontapalvelussamme on viime viikkoina ollut todella pitkät jonot, vaikka panostamme HetaHelpiin kaikilla mahdollisilla resursseillamme. Pahoittelemme, että osa teistä on joutunut jonottamaan puhelimessa todella pitkään ja osa ei ole päässyt läpi lainkaan. Teemme parhaamme, että kaikki saavat tarvitsemansa avun!

Apua ja ohjeita henkilökohtaisen avustajan työnantajuuteen

Hetan nettisivuilta löytyy paljon ohjeita ja vinkkejä henkilökohtaisten avustajien työnantajille. Voit etsiä vastausta kysymykseesi esimerkiksi näiltä sivuilta:

• Koronasivu (huomaa erityisesti usein kysytyt kysymykset koronasta ja henkilökohtaisesta avusta)
  • Usein kysytyt kysymykset (täältä löytyy vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin, jotka eivät liity koronaan)
  • Työnantajien tietopankki
  • Muista myös sivustomme hakutoiminto! Nettisivujemme oikeassa yläkulmassa on hakutoiminto, johon voit kirjoittaa hakusanaksi esim. ”pääsiäinen” tai ”arkipyhä”, niin löydät tietoa pääsiäisen akripyhistä.

HetaHelpistä saa henkilökohtaista neuvontaa

Kuvituskuva, jossa on kaksi puhekuplaa: toisessa puhekuplassa on kysymysmerkki ja toisessa kännykän ja kirjekuoren kuva.Jos kysymykseesi ei löydy vastausta edellä mainituilta sivuilta, saat henkilökohtaista neuvontaa HetaHelp-neuvontapalvelusta. Suosittelemme soittamaan mahdollisimman pian puhelinajan alettua, sillä kuten todettua, palvelu on tällä hetkellä poikkeuksellisen ruuhkainen ja voit joutua odottamaan vuoroasi.

Huomioi myös, että poikkeuksellisen suuresta kysynnästä johtuen kirjallisen vastauksen saaminen HetaHelp-puhelun jälkeen voi kestää tavallista pidempään.

Pääsiäisen arkipyhistä johtuen HetaHelp on kiinni 9.-13.4.