HetaHelpiin voi nyt varata neuvonta-ajan etukäteen

Kuvituskuva, jossa on kaksi puhekuplaa: toisessa on kysymysmerkki ja toisessa puhelimen ja kirjekuoren kuva.Neuvontapalvelu HetaHelpiin voi elokuussa varata soittoajan etukäteen.

Heta-liiton HetaHelp on kaikille avoin ja maksuton neuvontapalvelu, joka auttaa henkilökohtaisen avun työnantajamalliin liittyvissä oikeudellisissa kysymyksissä. HetaHelp on erittäin suosittu, ja meille onkin koko kevään tullut enemmän puheluita kuin mihin olemme pystyneet vastaamaan. Kokeilemme nyt, miten voisimme jatkossa palvella asiakkaitamme niin, että mahdollisimman moni saisi apua ja välttyisi ikävältä jonottamiselta.

Elokuun ajan asiakkaamme voivat varata HetaHelp-soittoajan etukäteen. Ajanvarauksen yhteydessä lakimiehelle jätetään yhteystiedot ja kysymyksen aihe valmiiksi, ja varattuna ajankohtana lakimies soittaa asiakkaalle.

Varausaikoja on tarjolla maanantaisin. Yksi varaus on pituudeltaan 20 minuuttia, ja asiakas voi varata yhden ajan kerrallaan. Rekisteröityminen neuvontapalvelun käyttäjäksi täytyy olla tehtynä ennen soittoaikaa.

Muina päivinä (tiistaisin ja torstaisin) HetaHelp toimii vanhalla tutulla tavalla: asiakas soittaa aukioloaikana HetaHelpiin. Maanantaisin ei siis ole normaalia puhelinpäivystystä.

HetaHelpin aukioloajat 17.8.-31.8.
maanantai ajanvarauksella
tiistai klo 13-15
torstai klo 9-11

Soittoaikoja voi varata Vello-järjestelmällä . Aikaa varatessasi sinun tulee antaa nimesi, sähköpostiosoitteesi, puhelinnumerosi ja kysymyksesi aihe. (Kysymyksen aihe kirjoitetaan kohtaan ”viesti työntekijälle”.) Aikoja julkaistaan varattavaksi viikko kerrallaan.

Ajanvarauskokeilun mahdollisesta jatkosta elokuun jälkeen päätetään myöhemmin.

Tutustu myös päivitettyyn rekisteriselosteeseemme.