Tes-koulutuksia Hetan jäsenille!

Hetan jäsen, tarvitsetko apua työehtosopimuksen soveltamiseen? Koettelevatko kokemuslisät tai tuskastuttavatko tasoittumisjaksot? Haluatko kysyä uudesta työehtosopimuksesta suoraan Hetan lakimiehiltä?

Kuvassa on liitutaulu, johon on valkoisella liidulla piirretty kysymysmerkki.

Järjestämme Hetan jäsenille verkkokoulutuksia uuden työehtosopimuksen soveltamisesta. Hetan lakimiehet Iida Villman ja Laura Kovalainen kertovat koulutuksessa uuden työehtosopimuksen muutoksista ja soveltamisesta ja antavat konkretisoivia esimerkkejä. Koulutuksessa Hetan jäsenet pääsevät myös itse kysymään Iidalta ja Lauralta juuri niistä uuden työehtosopimuksen kohdista, joiden soveltaminen itseä mietityttää.

Osallistuaksesi verkkokoulutukseen tarvitset tietokoneen, jossa on nettiyhteys, mikrofoni ja tarvittaessa kuulokkeet. Kaikki koulutukset ovat sisällöltään samoja lukuun ottamatta jäsenten esittämiä kysymyksiä.

Huom.! Tämän sivun koulutukset on vain Hetan jäsenille. Kunnille ja avustajakeskuksille tarkoitetut koulutukset löydät tältä sivulta.

Ilmoittautumisohjeet

Koulutuksiin mahtuu rajallinen määrä osallistujia, joten ilmoittauduthan etukäteen. Jos kiinnostuneita on paljon enemmän kuin koulutuksiin mahtuu, niin järjestämme lisäkoulutuksia. Jos ilmoittautuneita on vain vähän, perumme koulutustilaisuuden tai yhdistämme sen toiseen.

Ilmoittautumisen jälkeen saat vahvistussähköpostin ilmoittautumisesta. Viimeistään vuorokausi ennen koulutusta saat sähköpostitse linkin, jota kautta pääset varsinaiseen koulutukseen.

Mikäli et voikaan osallistua koulutukseen, niin peruthan osallistumisesi vahvistussähköpostissa olevien ohjeiden mukaan. Näin paikkasi vapautuu jollekin toiselle.

Tes-koulutusten ajankohdat ja ilmoittautumislinkit

Ilmoittaudu koulutukseen klikkaamalla ajankohtaa, linkki avautuu uuteen ikkunaan. Viimeinen ilmoittautumispäivä on 18.2.

ke 19.2. klo 14-16

to 20.2. klo 14-16