Heta-Liiton syyskokous 2018

Hetan jäsenet, tervetuloa sääntömääräiseen syyskokoukseen päättämään tulevan vuoden toiminnasta, taloudesta sekä uudesta puheenjohtajistosta ja hallituksesta!

Kokouksen ajankohta

Kokous pidetään sunnuntaina 25.11.2018 klo 12.30–17.00 Helsingissä Allianssi-talon Allianssi-salissa (Asemapäällikönkatu 1, Helsinki). Varsinainen kokous alkaa klo 13.00 – kokousta ennen on kahvitarjoilu. Kokous voi päättyä jo ennen klo 17.

Ilmoittautuminen kokoukseen

Toivomme ilmoittautumiset ensisijaisesti tällä sähköisellä lomakkeella (avautuu uuteen ikkunaan).

Jos et voi täyttää sähköistä lomaketta, voit ilmoittautua toimistomme asiakaspalvelun kautta sähköpostitse (heta@heta-liitto.fi) tai puhelimitse (arkisin klo 9-11 puh. 02 4809 2400).

Järjestämme kokoustilaan induktiosilmukan, jos sille on tarvetta. Kerrothan siis ilmoittautumisen yhteydessä, jos tarvitset induktiosilmukkaa. Kokouksessa on yleisavustaja, mutta kerro ilmoittautumisen yhteydessä, tuleeko mukanasi oma avustajasi.

Viimeistään perjantaina 16.11. klo 11.00 ilmoittautuneille lähetämme kokousmateriaalit ennen kokousta.

Asetu ehdolle!

Heta-Liitolle valitaan kokouksessa puheenjohtaja, varapuheenjohtaja, kolme hallituksen varsinaista jäsentä ja yksi varajäsen. Tulisiko sinusta Hetan puheenjohtaja? Haluaisitko hallitukseen vaikuttamaan? NYT on oikea hetki aktivoitua!

Puheenjohtajisto ja hallitus valitaan paikan päällä syyskokouksessa, mutta jotta jäsenistöllä olisi mahdollisuus tutustua ehdokkaisiin etukäteen, toivomme ehdokkailta esittelyjä itsestään etukäteen jo ennen kokousta. Jos olet kiinnostuntu näistä luottamustoimista, niin lue tarkempia tietoja ja ohjeita luottamustoimijoiden tehtävistä sekä esittelytekstin lähettämisestä klikkaamalla tästä.

Kuvassa useita piirrettyjä ihmishahmoja, eri värisiä: pinkkejä, keltaisia, vihreitä.

Artikkelin kuva on sivustolta Pixabay.com.