Heta-Liiton syyskokous 2018

Heta-Liiton sääntömääräinen syyskokous pidetään 25.11.2018 Helsingissä Allianssi-talolla (Asemapäällikönkatu 1, Helsinki). Kokous pidetään iltapäivällä, tarkka kellonaika varmistuu pian.

Lähetämme Hetan jäsenille virallisen kutsun kokoukseen hyvissä ajoin. Toivomme kuitenkin, että merkitsette nyt jo päivämäärän ylös, jotta mahdollisimman moni pääsisi paikan päälle kokoukseen! Tänä vuonna on nimittäin vuorossa jälleen erittäin tärkeä kokous: syyskokouksessa valitaan Heta-Liiton puheenjohtajisto ja hallitus seuraavalle kahdelle vuodelle.

Heta-Liitolle valitaan kokouksessa puheenjohtaja, varapuheenjohtaja, kolme hallituksen varsinaista jäsentä ja yksi varajäsen. Tulisiko sinusta Hetan puheenjohtaja? Haluaisitko hallitukseen vaikuttamaan? NYT on oikea hetki aktivoitua!

Puheenjohtajisto ja hallitus valitaan paikan päällä syyskokouksessa, mutta jotta jäsenistöllä olisi mahdollisuus tutustua ehdokkaisiin etukäteen, toivomme ehdokkailta esittelyjä itsestään etukäteen jo ennen kokousta. Jos olet kiinnostuntu näistä luottamustoimista, niin lue tarkempia tietoja ja ohjeita luottamustoimijoiden tehtävistä sekä esittelytekstin lähettämisestä klikkaamalla tästä.

Kuvassa useita piirrettyjä ihmishahmoja, eri värisiä: pinkkejä, keltaisia, vihreitä.

Artikkelin kuva on sivustolta Pixabay.com.