Hetan vertaistukitoiminta on edelleen käynnissä

Tervetuloa mukaan vertaistukitoimintaan!

Hetan Työnantajakumppanit-vertaistukihanke tuli päätökseen vuoden 2022 lopussa. Hankkeen aikana aloitettu vertaistukitoiminta jatkuu kuitenkin edelleen normaaliin tapaan, ja toivotamme kaikki henkilökohtaisten avustajien työnantajat tervetulleeksi mukaan toimintaan!

Henkilökohtainen vertaistuki

Henkilökohtaisten avustajien työnantajilla on mahdollista saada Hetan kautta vertaistukihenkilö. Kaikki vertaistukihenkilömme ovat koulutettuja, ja heidän kanssaan voi keskustella luottamuksella juuri niistä asioista, jotka työnantajuudessa mietityttävät. Vertaistukihenkilön kanssa voi olla yhteydessä esimerkiksi puhelimitse, somen kautta, sähköpostilla tai Teamsin kautta.

Henkilökohtaisesta vertaistuesta voi lukea lisää täältä.

Kahvitauot jatkuvat viikoittain

Järjestämme Teamsin kautta vapaamuotoisia kahvitaukoja vähintään kerran viikossa. Kerran kuussa kahvitauoilla on myös tietty etukäteen sovittu teema. Kaikki henkilökohtaisten avustajien työnantajat ovat tervetulleita kahvitauoillemme ilman ennakkoilmoittautumista.

Teams-linkki kahvitauoille löytyy täältä.

Tammikuun lopulla olevien kahvitaukojen aikataulut:

KE 18.1. 16.00–17.30 Teemana kommunikaatio ja kehityskeskustelut työsuhteessa

MA 23.1. 14.00–15.30

MA 30.1. 11.30–13.00

Kaksi kättä, jotka pitävät kiinni sydämestä