Hetan jäsenmaksulaskut vuodelle 2024 on lähetetty

Olemme lähettäneet 4.3. Heta-liiton jäsenmaksulaskut kaikille ennen vuotta 2024 liittyneille jäsenillemme. Mikäli olet liittynyt Hetaan tänä vuonna, on lasku lähetetty sinulle jo liittymisesi yhteydessä, eikä sinun tarvitse enää huolehtia jäsenmaksusta tämän vuoden osalta.

Jäsenmaksulasku on lähetetty joko e-laskuna, sähköpostilla tai perinteisellä paperipostilla sen mukaan, miten olet toivonut laskusi. Mikäli olet pyytänyt laskun sähköpostilla, mutta laskua ei näy Saapuneet-kansiossa, muista tarkistaa roskapostit.

Ilmoita Hetan jäsenyydestä vammaispalveluun

Laskun maksamisen jälkeen sinun tulee informoida hyvinvointialueesi vammaispalveluita siitä, että olet Heta-liiton jäsen. Voit halutessasi käyttää valmiita lomakepohjiamme ilmoittaessasi jäsenyydestä.

Löydät Hetan lomakkeet täältä.

Muista lähettää lomake hyvinvointialueesi vammaispalveluun, ei siis Hetaan.

Mahdollisuus e-laskuun

Mikäli jäsenmaksulaskusi tulee tällä hetkellä sähköpostilla tai kirjepostina, voit halutessasi vaihtaa laskusi e-laskuksi. E-lasku on sekä kätevin että ekologisin tapa hoitaa laskun maksaminen! Mikäli valitset tämän vaihtoehdon, tulee lasku ensi vuonna automaattisesti nettipankkiisi. Jos sinulla on kysyttävää e-laskun käyttöönotosta, saat lisäinfoa omasta pankistasi. E-lasku on helpointa ottaa käyttöön samalla, kun maksat tämän vuoden jäsenmaksua, mutta voit ottaa sen käyttöön myöhemminkin.

Tässä muutamia artikkeleita e-laskun käyttöönotosta.

Osuuspankki
Nordea
Säästöpankki

Mikäli sinulla on muuta kysyttävää laskutukseen liittyen, voit ottaa yhteyttä toimistoomme puhelimitse maanantaisin, keskiviikkoisin, torstaisin ja perjantaisin klo 9–11 sekä tiistaisin klo 13–15.

Toimiston tavoitat numerosta: 02 4809 2400
Toimiston sähköposti: heta@heta-liitto.fi

laskin sekä lasku, piirroskuva.