Ajattelun huoltohetki työnantajille

Osallistu Hetan webinaariin, jossa saat tietoa ja työkaluja oman ajattelun ja energian johtamiseen sekä normaalin arjen pyörteisiin että vallitsevaan poikkeustilanteeseen.

Huom.! Ajattelun huoltohetki on täynnä! Jos olet ilmoittautunut, mutta et pääsekään osallistumaan, niin peruthan ilmoittautumisesi. Ilmoittautumisen voi perua sähköpostitse: katja.santalahti@heta-liitto.fi. Näin joku varasijalta saa vapautuneen paikan.

Aika: 23.4. klo 15-16
Paikka: verkossa, Zoom-etäyhteyden avulla
Ilmoittautuminen: Ilmoittaudu tästä linkistä 20.4. mennessä.

Erityisesti vallitsevassa poikkeustilanteessa arki voi helposti kuormittaa ja pinna olla kireällä. Ajattelun huoltohetki on henkilökohtaisten avustajien työnantajille räätälöity osallistava valmennus, josta saat keinoja vahvistaa omaa hyvinvointiasi ja säädellä voimavarojasi, jolloin pystyt poikkeustilanteesta huolimatta toimimaan kannustavana johtajana ja saat parasta mahdollista henkilökohtaista apua. Ajattelun huoltohetken pitää Tietopankin Johtamisen mestariksi -oppaan tekijä Pia Aalto.

Kuvituskuva, jossa on puista lattiaa valaiseva hehkulamppu.
Kuva: Pixabay

Ajattelun huoltohetki -webinaari on maksuton henkilökohtaisten avustajien työnantajille. Tilaisuuteen ilmoittautuneet saavat aamulla 23.4. sähköpostitse linkin, jonka kautta pääsevät osallistumaan.

Lisätietoja kouluttajasta:

Kuva webinaarin pitäjästä.Pia Aalto on ratkaisukeskeinen valmentaja, joka tunnetaan käytännönläheisenä johtajien ja esimiesten coachina ja kouluttajana. Pia toimii kokoonpanossa Pomon Enkelit ja on toinen käsikirjan ”Pomon parhaat ratkaisut” kirjoittajista.