Vuoden 2022 jäsenmaksulaskut on lähetetty

Olemme tänään lähettäneet Heta-liiton jäsenmaksut kaikille vanhoille jäsenillemme. Mikäli olet liittynyt Hetaan tänä vuonna, on lasku lähetetty sinulle jo liittymisesi yhteydessä, eikä sinun tarvitse enää huolehtia jäsenmaksusta tämän vuoden osalta.

Jäsenmaksulasku on lähetetty joko e-laskuna, sähköpostilla tai perinteisellä paperipostilla sen mukaan, miten olet toivonut laskusi. Mikäli olet pyytänyt laskun sähköpostilla, mutta laskua ei näy Saapuneet-kansiossa, muistathan tarkistaa roskapostin.

Ilmoita Hetan jäsenyydestä vammaispalveluun

Laskun maksamisen jälkeen sinun tulee informoida kunnan vammaispalveluita siitä, että olet Heta-liiton jäsen. Voit halutessasi käyttää valmiita lomakepohjiamme ilmoittaessasi jäsenyydestäsi:

Ilmoitus Hetan jäsenyydestä PDF

Ilmoitus Hetan jäsenyydestä RTF

Mahdollisuus e-laskuun

Mikäli jäsenmaksulaskusi tulee sähköpostilla tai kirjepostina, on sinulla mahdollisuus vaihtaa lasku e-laskuksi. E-lasku on sekä kätevin että ekologisin tapa hoitaa laskun maksaminen! Mikäli valitset tämän vaihtoehdon, tulee lasku ensi vuonna automaattisesti nettipankkiisi. Jos sinulla on kysyttävää e-laskun käyttöönotosta, saat lisäinfoa omasta pankistasi. Tässä esimerkkinä Nordean ohje e-laskutuksen käyttöönotosta: Ota e-lasku käyttöön

Mikäli sinulla on muuta kysyttävää laskutukseen liittyen, voit ottaa yhteyttä toimistoomme maanantaisin, keskiviikkoisin, torstaisin ja perjantaisin kello 9–11 sekä tiistaisin 13–15.

Toimiston tavoitat numerosta: 02 4809 2400
Toimiston sähköposti: heta@heta-liitto.fi

laskin sekä lasku, piirroskuva.