Vuoden 2021 jäsenmaksulaskut lähetetään helmikuussa

Heta-liiton tämän vuoden jäsenmaksut lähetetään vanhoille jäsenille helmikuun aikana. 75 €:n jäsenmaksu maksetaan kerran vuodessa, minkä lisäksi liittymisvuonna maksetaan 10€:n liittymismaksu.

Huom.! Työnantaja itse maksaa Heta-liiton jäsenmaksun. Jäsenmaksua ei voi siis missään tapauksessa periä esimerkiksi työntekijän palkasta. Joissakin tapauksissa kunnan vammaispalvelu saattaa korvata työnantajaliiton jäsenmaksun, mutta tämä riippuu kunnasta ja tilanteesta.

Laskut lähetetään ensisijaisesti sähköpostilla, jos sähköpostiosoite on jäsentiedoissa ilmoitettu. Kirjepostilla lasku lähetetään meille ilmoitettuun osoitteeseen, jos tiedossa ei ole jäsenen sähköpostiosoitetta, tai hän on erikseen toivonut saavansa laskun kirjeenä.

Otathan yhteyttä Heta-liiton toimistoon, jos sähköpostiosoitteesi on muuttunut, tai sinulla on muuta kysyttävää laskujen lähettämisestä.

Emme tietenkään lähetä sinulle enää uutta laskua, jos olet liittynyt jäseneksi aiemmin vuoden 2021 aikana.