Viestinnän ja markkinoinnin ammattilainen, tarvitsemme sinua!

Hei viestinnän ja markkinoinnin ammattilainen, meillä on kiire – tarvitsemme apuasi!

Kuvassa on oranssilla seinällä lähes saman värinen oranssi megafoni
Kuva: Oleg Laptev, Unsplash

Elämä järjestössä on välillä hektistä ja välillä tosi hektistä. Kun meillä on tosi kova kiire, emme aina ehdi toteuttaa itse kaikkia hyviä ideoitamme! Näihin hetkiin tarvitsisimme apua viestinnän ja markkinoinnin ammattilaiselta, joka on valmis hyppäämään remmiin ja ottamaan ohjat käsiin esimerkiksi yksittäisen kampanjan tai yksittäisen tapahtuman suunnittelun ja toteutuksen ajaksi.

Voit olla esimerkiksi markkinoinnin freelancer, toiminimellä toimiva sisällöntuottaja tai muuten vain keikkatyöstä kiinnostunut tarvittaessa työhön kutsuttava viestinnän asiantuntija.

Heta-Liitto on aktiivinen ja nopealiikkeinen valtakunnallinen vammaisjärjestön ja työmarkkinajärjestön kombo. Teemme vammaispoliittista vaikuttamistyötä, tarjoamme juridista neuvontaa ja neuvottelemme alallemme työehtosopimuksen. Toimistollamme Turussa työskentelee laskutavasta ja päivästä riippuen 6-9 työntekijää, minkä lisäksi meillä on aktiivinen luottamustoimijoista koostuva hallitus. Sinun työpisteesi maantieteellisellä sijainnilla ei ole väliä, kunhan verkkoyhteys toimii.

Tilapäistä apua tarvitsemme esimerkiksi

• some-kampanjoissa
  • yhteiskunnalliseen vaikuttamiseen liittyvissä kampanjoissa
  • jäsenhankinnassa
  • tapahtumien suunnittelussa ja toteutuksessa

Sinun roolisi voi olla koko setin hoitaminen suunnittelusta toteutuksen kautta raportointiin tai voimme räätälöidä sen tapauskohtaisesti.

Kuulostaako siltä, että etsimme juuri sinua? Ota yhteyttä ja kerro, millaisissa asioissa voisimme tehdä yhteistyötä. Jos lähetät myös työnäytteitä ja kerrot hinnoitteluperusteen/palkkatoiveen, niin pääsemme nopeasti asiaan. Toivomme nopeaa yhdenottoa, viimeistään 22.8.

Yhteydenotot:
Jarmo Tiri
toiminnanjohtaja
Heta-Liitto
jarmo.tiri@heta-liitto.fi
puh. 040 848 6665

Heta-Liittoon voit tutustua tarkemmin nettisivuillamme osoitteessa www.heta-liitto.fi