Tietoa ja kokemuksia Hetan vertaistukitoiminnasta 29.3.

Heta-liitto järjestää verkkotapahtuman, jossa esitellään Hetan vertaistukitoimintaa.

Aika: 29.3. klo 16–18
Paikka: Microsoft Teams

llmoittaudu tapahtumaan viimeistään 28.3. tästä linkistä!

Tapahtumassa pääset tutustumaan siihen, millaista vertaistukitoimintaa Heta-liitto järjestää, ja kuulet toimintaan osallistuneiden kokemuksia. Tapahtumassa mukana ovat Hetan työntekijät Marja Hukkanen ja Tiia Sipola sekä Heta-liiton kouluttamia vertaistukihenkilöitä, jotka kertovat, miten vertaistuki on auttanut työnantajana toimimisessa.

Lisäksi tapahtumassa on myös mahdollista vaihtaa ajatuksia siitä, millaista vertaistukea työnantajuuteen kaipaisi.

Heta-liiton vertaistukitoiminta on avointa kaikille, jotka toimivat henkilökohtaisten avustajien työnantajina. Luottamuksellisuus on tärkeä periaate vertaistuessa, ja se koskee vertaistukisuhteen kaikkia osapuolia.

Vertaisen kanssa jaettu ilo on kaksinkertainen ilo, ja haasteetkin tuntuvat pienemmiltä, kun ne voi jakaa toisen kanssa. Tervetuloa mukaan vertaistuki-iltaamme!

Ilmoittautuneet saavat tapahtumapäivänä 29.3. sähköpostiinsa linkin, josta pääset osallistumaan tapahtumaan.