Valtuuston syyskokous 2023

Heta-liiton valtuuston syyskokous järjestettiin lauantaina 25.11. Teams-kokouksena.

Syyskokouksessa tehtiin henkilövalintoja hallitukseen. Erovuorossa olevien tilalle valittiin yksi uusi hallituksen jäsen sekä hallituksen varapuheenjohtaja, molemmat kaudelle 2024–2026.

Hallituksen varapuheenjohtajaksi valittiin Timo Lehtonen ja hallituksen jäseneksi Henri Ihander. Paljon onnea ja menestystä tärkeään luottamustoimeen valituille! Samalla tahdomme kiittää nykyistä hallituksen varapuheenjohtajaa, Venla Rätyä sekä hallituksen jäsentä, Lassi Murtoa hyvästä yhteistyöstä! Lassi Murto siirtyy vuoden 2024 alusta valtuuston jäseneksi ja Venla Räty varajäseneksi. Venla valittiin myös Vammaisfoorumin syyskokouksessa Hetan edustajaksi Vammaisfoorumin hallitukseen.

Jäsenmaksut 2024

Kokouksessa päätettiin, että Hetan jäsenmaksujen suuruus säilyy ennallaan, eli myös vuonna 2024 Hetan jäsenmaksu on 75 € ja liittymismaksu 10 €. Myös kannattajajäsenten maksut säilyvät ennallaan. Yksityisen kannattajajäsenen jäsenmaksu on 10 €, ja yhteisön kannattajajäsenmaksu 100 €.

Toimintasuunnitelma ja strategia

Vuoden 2024 toimintasuunnitelma hyväksyttiin kokouksessa.

Toimintasuunnitelma on luettavissa Hetan sivuilla.

Toimintasuunnitelman lisäksi kokouksessa käsiteltiin myös strategian päivitystä. Päivitystyötä päätettiin jatkaa vielä kevätkauden 2024 aikana.