Uutta Hetassa: HetaTuki

Hetan jäsen, Kaipaatko yksilöllistä tukea tai neuvoja työnantajuuteen liittyvissä, ei-juridisissa kysymyksissä? Sitä varten meillä on nyt HetaHelpin rinnalle uusi palvelu, HetaTuki.

HetaTuki on tarkoitettu vain Heta-liiton jäsenille, ja se toimii ajanvarauksella. Järjestösihteerimme, sosionomi Tiia Sipola on tukenasi.

Voit varata soittoajan HetaTukeen, jos kaipaat neuvoja esimerkiksi henkilökohtaisen avun hakemuksen perusteluihin, haluat keskustella työsuhteen rooleista tai kaipaat vinkkejä vaikkapa matkustamiseen avustajan kanssa. Toisen henkilön kanssa keskusteleminen voi auttaa avaamaan haastavia tilanteita uudella tavalla sekä saamaan omaan tilanteeseen uusia näkökulmia.

Emme käsittele HetaTuessa asiakirjoja tai anna kirjallisia vastauksia. Emme myöskään täytä hakemuksia puolestasi tai anna HetaTuen kautta juridista neuvontaa. Työehtosopimukseen liittyvissä juridisissa kysymyksissä sinua palvelee HetaHelp-palvelumme entiseen tapaan. Jos asiaasi kuitenkin liittyy juridisia kysymyksiä, ohjaamme sinut tarvittaessa HetaTuesta HetaHelpiin.

HetaTuki löytyy nettisivuiltamme Neuvontapalvelut-osiosta.

Voit varata ajan HetaTukeen Vello-kalenterin kautta.
Varaa aika täällä.

Halutessasi voit varata soittoajan myös soittamalla Heta-liiton toimistoon.
Toimiston puhelinajat: ma, ke–pe klo 9–11, ti 13–15

Kohtuullisena mukautuksena voit olla HetaTukeen yhteydessä myös sähköpostitse osoitteeseen hetatuki@heta-liitto.fi tai kirjepostilla.