Uusi tiedottaja on aloittanut Hetassa!

Kuvassa Pinkkitukkainen Pinja katsoo kameraa ja hymyilee

Pinja on 25-vuotias aktivisti, media-alan moniosaaja ja vapaa kirjoittaja. Itseään Pinja kuvailisi tarmokkaaksi ja ajoittain liiankin tunnolliseksi sisupussiksi, jonka on hankala sanoa “Ei” projekteille ja vastuilleHän pitää kiinni periaatteistaan, eikä kuulemma pelkää puhua suutaan puhtaaksi, jos jokin häiritsee. Puheenvuoroissaan hän kuitenkin kunnioittaa toisia.

Hän aloitti Hetan viestinnällisissä tehtävissä lokakuun alussa ja tulee jatkamaan pestiään helmikuun loppuun saakka. Hän opiskelee medianomiksi luovan sisällöntuotannon suuntauksessa TAMKissa, ja tuleekin perinteisen viestinnän ohessa Hetalle erilaisia monimediatuotoksia, kuten videoita.

Pinja päätyi pestiinsä omien sanojensa mukaan hiukan yllättäen, mutta kun häneltä tultiin kysymään, kiinnostaisiko työ Hetassa viestinnän parissa totesi hän ykskantaan: “Tämä on mahdollisuus, jota en voi jättää välistä.” Vaikka uusi vaatii vielä totuttelua, on Pinja enemmän kuin innoissaan siitä, että hän pääsee tekemään työkseen sitä, missä on hyvä ja mitä rakastaa.

Vähäisellä vapaa-ajallaan Pinja pitää Kynäniekan salaiset mietteet – blogia sekä siihen liittyvää Instagram-tiliä @kynaniekka. Kanavissaan Pinja puhuu avoimesti ja kaunistelematta mm.  vammaisuudesta, mielenterveydestä ja seksuaalisuudesta.

Tervetuloa Hetaan, Pinja!