Työnantajakumppanit yhteisellä kahvitauolla vuonna 2021

Työnantajien kahvitauot jatkuvat taas.

Tervetuloa mukaan!

Heta-liiton vertaistukitoiminta alkaa henkilökohtaisten avustajien työnantajien yhteisillä, vapaamuotoisilla kahvitauoilla. Kahvitellaan vähintään kerran viikossa Microsoft Teams -ohjelman kautta, keskustellaan vapaasti työnantajan arjen hyvistä ja huonoistakin hetkistä.

Kahvitauot on tarkoitettu kaikille henkilökohtaisten avustajien työnantajille, Heta-liiton jäsenyys ei ole osallistumisen edellytyksenä.

Kahvitauolla on mukana Heta-liiton järjestöassistentti Tiia, joka itsekin toimii avustajan työnantajana.

Ennakkoilmoittautumista ei tarvita. Mukaan voit tulla silloin kun sinulle sopii.

Kahvitaukoja järjestetään vähän vaihtelevin ajoin, mutta viikoittain.  Seuraathan nettisivujamme!

Otathan yhteyttä Tiiaan sähköpostitse osoitteella heta@heta-liitto.fi jos haluat kysyä jotakin esimerkiksi Teamsin käytöstä tai muuten vertaistuellisten kahvitaukojen toteutuksesta.

Kerrothan kahvitauosta myös avustajan työnantajana toimivalle ystävällesi!