Työehtosopimuksen palkkaa koskevat muutokset ja palkkaryhmät

Kuvassa vihreä taustaa, jossa kasvaa apilaa. Taustan päällä on keltainen muistilappu, jossa lukee: Työehtosopimuksen palkkaa koskevat muutokset ja palkkaryhmät, infotilaisuus 30.8.2018.

Tervetuloa 30.8. Heta-Liiton ja Julkisten ja hyvinvointialojen liitto JHL:n yhteiseen tilaisuuteen Heta-tes:n palkkaan liittyvistä muutoksista ja palkkaryhmistä!

Helmikuussa voimaan tulleessa henkilökohtaisia avustajia koskevassa työehtosopimuksessa on uusia palkkaa koskevia säännöksiä, kuten palkkaryhmät. Työnantajaliitto Heta-Liitto ja työntekijäliitto JHL järjestävät elokuussa yhteisen tilaisuuden, jossa liittojen asiantuntijat käyvät läpi työehtosopimuksen muutoksia.

Tilaisuus on suunnattu erityisesti henkilökohtaisille avustajille ja henkilökohtaisten avustajien työnantajille sekä henkilöille, jotka ohjaavat ja neuvovat henkilökohtaisen avustajan palkkaukseen liittyvissä asioissa.

Tilaisuus on maksuton. Tilaisuuteen ei tarvitse ilmoittautua etukäteen.

Tilaisuus näytetään livenä YouTubessa ja se tulee Hetan ja JHL:n nettisivuille katsottavaksi myös tilaisuuden jälkeen.

Aika: torstai 30.8.2018 klo 13.00-15.30
Paikka: Validia Kuntoutus, Helsinki (Nordenskiöldinkatu 18 B, 00250 Helsinki)

Infotilaisuus Facebookissa