Tervetuloa tutustumaan Heta-liiton vertaistukitoimintaan

Heta-liitto järjestää torstaina 21.9. klo 16.30–18 Teams-tapahtuman, jossa esitellään Hetan vertaistukitoimintaa henkilökohtaisten avustajien työnantajille.

Tapahtumassa pääset tutustumaan siihen, millaista vertaistukitoimintaa Heta-liitto järjestää. Lisäksi on mahdollisuus keskustella siitä, millaista vertaistukea työnantajuuteen kaivataan. Tapahtumaan osallistuminen ei kuitenkaan velvoita ketään osallistumaan vertaistukitoimintaan jatkossa.

Vertaistuki-illan vetäjinä toimivat Heta-liiton vertaistukikoordinaattori Marja Hukkanen sekä järjestösihteeri Tiia Sipola.

Heta-liiton vertaistukitoiminta on avointa kaikille, jotka toimivat henkilökohtaisten avustajien työnantajina. Luottamuksellisuus on tärkeä periaate vertaistuessa, ja se koskee vertaistukisuhteen kaikkia osapuolia. Vertaistukitoimintamme kattaa sekä henkilökohtaisen vertaistuen mahdollisuuden että viikoittain järjestettävät kahvitauot, joiden aikana pääsee keskustelemaan muiden työnantajien kanssa.

Vertaisen kanssa jaettu ilo on kaksinkertainen ilo, ja arjen haasteetkin tuntuvat pienemmiltä, kun ne voi jakaa toisen kanssa. Tervetuloa mukaan vertaistuki-iltaamme!

Ilmoittaudu mukaan täällä 19.9. mennessä.

Kaksi kättä, jotka pitävät kiinni sydämestä.