Syyskuussa kaksi webinaaria työsuhteen päättämisestä

Järjestämme syyskuussa kaksi työsuhteen päättämistä käsittelevää webinaaria: 17.9. kaikille avoin HetaHelp-webinaari sekä 26.9. Heta-liiton jäsenille suunnattu Juristilive. Kyseessä on toiveuusinta viime joulukuussa järjestetyistä webinaareista. Kannattaa tulla mukaan kertaamaan tärkeitä teemoja!

HetaHelp-webinaari: Työsuhteen päättäminen henkilökohtaisessa avussa

Tiistaina 17.9. klo 14.00–16.00 järjestettävässä, kaikille avoimessa HetaHelp-webinaarissa käsitellään työsuhteen päättämisen edellytyksiä esimerkiksi luvattomien poissaolojen, työvelvoitteen laiminlyönnin ja sopimattoman käyttäytymisen tilanteissa. Webinaarissa käydään läpi myös alan oikeustapauksia.

Ilmoittaudu mukaan webinaariin viimeistään 15.9. täällä.

Voit lähettää juristeillemme aiheeseen liittyviä kysymyksiä ennen webinaaria. He vastaavat kysymyksiin mahdollisuuksien mukaan webinaarin aikana. Saat ilmoittautumisen jälkeen sähköpostiisi linkin kysymyslomakkeeseen.

Juristilive: Työsuhteen päättäminen

Juristilive työsuhteen päättämisestä järjestetään torstaina 26.9. klo 16.00–17.30.

Juristilivet ovat Heta-liiton jäsenille tarkoitettuja tilaisuuksia, joissa on mahdollista esittää juristeille kysymyksiä ja käydä keskustelua henkilökohtaisen avun kysymyksistä.

Ilmoittaudu mukaan Juristiliveen viimeistään 24.9. täällä.

Webinaarit vetävät Heta-liiton juristit Arlene Eräheimo, Maria Jokela ja Elisa Weckman. Molemmat webinaarit ovat maksuttomia.