Palkkaryhmät haltuun -webinaari

Henkilökohtaisten avustajien palkkaryhmäjako muuttuu 1.7.2020. Heta-liiton ja JHL:n yhteisessä Palkkaryhmät haltuun -webinaarissa esitellään muutoksen pääkohdat.

Henkilökohtaisia avustajia koskevan työehtosopimuksen mukaiset palkkaryhmät muuttuvat kesällä. Palkkaryhmä A säilyy entisellään, mutta palkkaryhmä B muuttuu. 1.7.2020 alkaen kaikki B-palkkaryhmään vahvistetut työtehtävät löytyvät työehtosopimuksen liitteestä. Lista on tyhjentävä, eli vain listassa mainitut asiat kuuluvat B-palkkaryhmään.

Palkkaryhmät haltuun -webinaarissa Hetan ja JHL:n asiantuntijat käyvät läpi palkkaryhmäjaon perusteet ja 1.7. voimaan astuvat muutokset. Webinaari on maksuton henkilökohtaisille avustajille, heidän työnantajilleen ja muille asiasta kiinnostuneille.

Kun ilmoittaudut webinaariin, voit käydä webinaaritilassa jättämässä ennakkokysymyksiä Hetan ja JHL:n asiantuntijoille. Webinaaritilaan jätettyihin kysymyksiin vastataan mahdollisuuksien mukaan webinaarin aikana.

Ajankohta: tiistai 9.6. klo 14-15.30
Paikka: Koulutus pidetään verkossa osoitteessa palkkaryhma-webinaari.in.howspace.com Voit osallistua tietokoneella, tabletilla tai kännykällä.
Ilmoittautuminen: Ilmoittaudu osoitteessa palkkaryhma-webinaari.in.howspace.com. Tarvitset ilmoittautumiseen toimivan sähköpostiosoitteen.

Tallenne webinaarista

Tekstitetty videotallenne Palkkaryhmät haltuun -webinaarista on katsottavissa Hetan YouTube-kanavalla.

Kuvituskuva, jossa on valkoista taustaa vasten sininen kuulakärkikynä sekä kysymys "Palkaryhmä A vai B".