Muutoksia HetaHelpin palveluun lokakuussa
Julkaistu
Muutoksia HetaHelpin palveluun lokakuussa
Ajalla 5.10.-30.10. HetaHelpissä vastaamme soittajan kysymykseen puhelinneuvontana, eli kokeilun ajalla kirjallisia vastauksia ei lähetetä kuin poikkeuksellisesti. Tavoite on, että näin pystymme palvelemaan useampaa eri henkilöä.
Kirjallisia vastauksia on pidetty tärkeänä osana HetaHelpin palvelua. Toisaalta vastausten laatiminen vie aikaa siltä, että lakimiehet voisivat antaa neuvontaa mahdollisimman monelle yhteydenottajalle. Henkilöstömuutosten vuoksi lokakuussa on tavallista vähemmän lakimiehiä vastamaan kysymyksiin, minkä vuoksi kokeilu on ajoitettu lokakuulle.
Kokeilun jälkeen arvioimme, miten neuvonta tällä tavoin onnistui ja kuulemme mielellämme palautetta. Tavoite on löytää tapa palvella soittajia niin, että mahdollisimman moni saa tarvittavaa neuvontaa, joka myös hyödyttää käytännössä.
HUOM. Jos et vamman tai sairauden vuoksi kykene asioimaan puhelimitse, saat HetaHelp-neuvontaa edelleen kirjallisesti niin kutsuttuna kohtuullisena mukautuksena.