Marja Hukkanen on Hetan uusi Paikka auki -työntekijä

Marja Hukkanen on aloittanut kevään aikana Heta-liiton Paikka auki -työntekijänä toimistoassistentin tehtävissä.

Marja Hukkanen aloitti osa-aikaisen työskentelyn Heta-liitossa syksyllä 2021 vertaistukikoordinaattorina, ja hän onkin jo monille tuttu Työnantajakumppanien yhteisiltä kahvitauoilta. Marjan työt vertaistuen parissa jatkuvat edelleen, mutta kevään aikana hän on aloittanut vähitellen tekemään myös toimistoassistentin tehtäviä.

Marja työskentelee etänä Savonlinnasta käsin, ja hän on tavannut Hetan työkavereitaan kasvotusten toistaiseksi ainoastaan Apuvälinemessuilla toukokuussa. Miten Marja kokee viihtyneensä Hetassa?

Hyvin olen viihtynyt! Olen etätyön vannoutunut kannattaja, joten tällainen työskentelytapa sopii minulle oikein hyvin. Olen tottunut itsenäiseen työskentelyyn aiemminkin, joten se on minulle normaalia.

Syksyllä Marjan toimenkuvaa monipuolistetaan entisestään, ja hän pääsee ottamaan haltuun laajemmin erilaisia toimistotehtäviä, mutta sitä ennen on aika nauttia kesästä.

Kesällä voi luvan kanssa ottaa vähän rennommin ja nauttia luonnosta sekä valoisista öistä. Vapaa-aika ja loma tulee kulumaan varmasti niin metsässä lenkkeillen kuin rannalla labradorimaista ilonpitoa ja uimahyppyjä seuraillen. Kesä ilman suurempaa suunnittelua ja aikatauluja on just hyvä. Etätyökonttorikin siirtyy parvekkeelle tai laiturinnokkaankin, kun siihen tulee mahdollisuus. Ihan vain sen takia, koska on kesä!

Lue lisää Paikka auki -hankkeesta.

Hetan työntekijä Marja Hukkanen istuu pöydän takana.
Marja Hukkanen puhumassa Henkilökohtaisen avun päivillä. Mukana myös hänen avustajakoiransa.