Maija Korhonen Hetan toiminnanjohtajaksi

TkL Maija Korhonen aloitti 4.2.2020 Heta-liiton toiminnanjohtajana. Hän tuo Hetaan monipuolista kehittämis- ja johtamisosaamista.

Maija Korhosen kuva.Maija on monipuolisella työkokemuksella ja osaamisella varustettu tekniikan lisensiaatti, joka on aikaisemmin työskennellyt maakunta- ja sote-uudistuksen muutosjohdossa sekä julkiseen rahoitukseen liittyvissä asiantuntijatehtävissä. Järjestö- ja liittotehtävistä hänellä on yli 10 vuoden kokemus.

”Lähden erittäin innostuneena tähän toiminnanjohtajan tehtävään” sanoo Korhonen ja jatkaa, ”yhteiskunnassamme on parhaillaan meneillään monenlaisia muutoksia ja mielestäni tämä on juurikin oikea hetki ja oikea mahdollisuus edistää henkilökohtaisten avustajien työnantajuutta.”

Väliaikaisena toiminnanjohtajana toiminut Jarmo Tiri jatkaa Heta-liitossa helmikuun loppuun ja perehdyttää Maijan työhönsä.

Maijan tavoittaa sähköpostitse osoitteesta maija.korhonen@heta-liitto.fi. Päivitämme puhelinnumeron nettisivuillemme mahdollisimman pian.