Lakimieslive 14.12. – työehtosopimus ja sen kehittäminen

Tule kuulemaan ja keskustelemaan TES-asioista juristiemme vetämään keskustelutilaisuuteen.

Järjestämme Heta-liiton jäsenille noin kerran kuukaudessa keskustelutilaisuuden, jonka vetävät Hetan juristit. Tilaisuudet pidetään Teams-yhteydellä.

Lakimieslivessä on lyhyt alustus tai tietoisku ajankohtaisesta aiheesta sekä lisäksi aikaa kysymyksille ja vapaalle keskustelulle. Tilaisuuden vetäjille on myös mahdollista esittää kysymyksiä etukäteen. Tilaisuuteen ilmoittautuvat saavat meiltä sähköpostilinkin lomakkeeseen, jolla voi esittää kysymyksiä.

Pääset kysymyslomakkeelle myös suoraan tästä.

Lakimieslivet on suunnattu ainoastaan Hetan jäsenille, koska haluamme tarjota jäsenillemme lisämahdollisuuden saada tietoa ja käydä keskustelua henkilökohtaisen avun asioista. Tilaisuudet ovat maksuttomia.

Seuraava Lakimieslive järjestetään keskiviikkona 14.12. klo 17.00–18.00. Aiheena on työehtosopimus ja sen kehittäminen, ja tilaisuuden vetävät Maria Jokela sekä Oona Aalio.

Ilmoittautumisohjeet 14.12. järjestettävään lakimiesliveen

Voit ilmoittautua Lakimiesliveen tämän linkin kautta.

Ilmoittaudu mukaan viimeistään maanantaina 12.12. Lähetämme osallistujille linkin tiistaina 13.12. eli päivää ennen tilaisuutta.