Tervetuloa keskustelemaan henkilökohtaisen avun palvelumallista!

Huom.! Keskustelutilaisuudet on peruttu, sillä ennakkoilmoittautumisia tilaisuuksiin tuli hyvin vähän. Palaamme tähän teemaan kuitenkin vielä kevään kuluessa!

Heta-Liitto järjestää keskustelutilaisuudet henkilökohtaisen avun palvelumallista Tampereella, Turussa ja Helsingissä. Tule kertomaan kokemuksesi ja ajatuksesi yhteisessä keskustelutilaisuudessa!

Keskustelussa voimme vertailla kokemuksia erilaisissa tilanteissa ja samalla oppia toistemme kokemuksista. Tavoitteenamme on hahmottaa henkilökohtaisen avun kentän kokonaisuutta ja sen myötä suunnitella myös omaa toimintaamme.

Miten henkilökohtainen apu, jossa avustaja toimii yrityksen palkkalistoilla, on sinusta toiminut? Millaisia ovat omat kokemuksesi palvelun aloittamisesta ja avustajapalvelun toimivuudesta? Mihin olet ollut tyytyväinen ja missä ovat suurimmat ongelmat yritysten tai vaikka vammaispalveluiden toiminnassa tässä palvelussa? Mitä tarpeita ja toiveita sinulla on henkilökohtaisen avun järjestämistapojen kehittämiseksi?

Ja taksia varten tiedoksi, että aloitamme ja päätämme tilaisuudet varsin täsmällisesti. Tilaisuuksissa on tarjolla hedelmiä naposteltavaksi. Tilaisuuksissa on yleisavustaja ja tarvittaessa induktiosilmukka. Tilaisuus on maksuton ja tarkoitettu henkilökohtaisen avun palvelumallin käyttäjille.

Tapahtumiin voi ilmoittautua myös soittamalla Heta-Liiton toimistoon, numeroon 02 48092400 (arkisin klo 9-11, suljettu to ja pe 21.-22.2.)

Olet lämpimästi tervetullut!