Jäsenmaksut lähetetty 14.2.2019

Hetan jäsenille on 14.2.2019 lähetetty vuoden 2019 jäsenmaksulasku. Muistakaa maksaa se eräpäivään mennessä ja käyttää viitenumeroa.

• Lasku on lähetetty sähköpostilla niille, joiden jäsentiedoissa on sähköpostiosoite. Huom.! Jos laskua ei näy sähköpostilaatikossa, niin tarkistakaa myös roskapostilaatikko.
  • Ne jäsenet, joilla ei ole sähköpostiosoitetta, saavat laskun kirjepostilla. Kirjeet ovat perillä todennäköisesti viikon 8 aikana.
  • Ne jäsenet, jotka ovat liittyneet Hetaan tämän vuoden aikana, eivät saa enää uutta laskua. Olette maksaneet vuoden 2019 jäsenmaksun jo liittymisen yhteydessä.

Jotkut kunnat haluavat, että henkilökohtaisen avustajan työnantaja todistaa vuosittain jäsenyytensä Heta-Liittoon. Tässä voi hyödyntää meidän valmista lomakettamme

Ilmoitus kunnan vammaispalveluun Heta-Liiton jäsenyydestä
pdf-tiedosto