Vuoden 2021 jäsenmaksulaskut on lähetetty

Olemme tänään lähettäneet Hetan jäsenmaksut kaikille vanhoille jäsenillemme. Mikäli olet liittynyt Hetaan tänä vuonna, on lasku lähetetty sinulle jo liittymisesi yhteydessä.

Jäsenmaksulasku on lähetetty sähköpostilla tai perinteisellä paperipostilla sen mukaan, miten olet toivonut laskusi. Mikäli olet pyytänyt laskun sähköpostilla, mutta laskua ei näy saapuneet-kansiossa, muistathan tarkistaa roskapostin.

Laskun maksamisen jälkeen sinun tulee infota kunnan vammaispalveluita siitä, että olet Hetan jäsen. Voit halutessasi käyttää valmiita lomakepohjiamme ilmoittaessasi jäsenyydestäsi:

Ilmoitus Hetan jäsenyydestä PDF

Ilmoitus Hetan jäsenyydestä RTF

Mahdollisuus e-laskuun

Nyt sinulla on myös mahdollisuus vaihtaa Hetan jäsenmaksulasku e-laskuksi. E-lasku on kätevin ja ekologisin tapa hoitaa laskun maksaminen. Mikäli valitset tämän vaihtoehdon, tulee lasku ensi vuonna automaattisesti nettipankkiisi. Jos sinulla on kysyttävää e-laskun käyttöönotosta, saat lisäinfoa omasta pankistasi. Tässä esimerkkinä Nordean ohje e-laskutuksen käyttöönotosta:

Ota e-lasku käyttöön

Mikäli sinulla on muuta kysyttävää laskuista, voit ottaa yhteyttä toimistoomme maanantaisin, keskiviikkoisin, torstaisin ja perjantaisin kello 9–11. Tiistain puhelinaika on vaihtunut, se on tällä hetkellä kello 13–15.

Toimiston tavoitat numerosta: 02 4809 2400

Toimiston sähköposti: heta@heta-liitto.fi