Jarmo Tiri aloittaa Heta-Liiton toiminnanjohtajana

Hetan hallitus päätti 2.7., että Jarmo Tiri aloittaa osa-aikaisena ja määräaikaisena toiminnanjohtajana elokuun alusta. Hänen työaikansa on 50% täydestä työajasta ja tehtävä jatkuu tämän vuoden joulukuun loppuun saakka.
Hetan toiminnassa on nyt paljon operatiivisen johtamisen tarvetta. Valmistelemme uutta työehtosopimusta ja yhdistyksen hallinnossa tapahtuu merkittäviä muutoksia kun siirrymme uusien sääntöjen mukaiseen hallintoon. Näiden lisäksi haluamme kehittää yhdistyksen toimintaa. Toiminnanjohtaja on näiden muutosten läpiviemiseksi tärkeä resurssi.
Samalla Jarmo Tirin jäsenyys Hetan hallituksessa päättyi heti hallituksen päätöksen jälkeen ja hänen hallituspaikkansa on tauolla vuoden loppuun saakka.
Lisätietoja antaa puheenjohtaja Erja Pentti, erja.pentti@heta-liitto.fi