Henkilökohtainen apu ja työajat -webinaari 7.10.2021

Heta-liitto ja JHL ovat laatineet työaikaoppaan henkilökohtaiseen apuun. Liittojen yhteisessä Henkilökohtainen apu ja työajat -webinaarissa to 7.10. klo 14–15 julkistetaan opas ja kerrotaan tärkeitä tärppejä työajan maailmasta.

Uuden työaikaoppaan avulla pääset tutustumaan muun muassa henkilökohtaisen avustajan työajan järjestämistapoihin ja työajan lähteisiin, kuten lainsäädäntöön ja työehtosopimukseen. Saat tietoa työhyvinvoinnin ja työaikasuunnittelun suhteesta sekä vinkkejä työhyvinvoinnin ylläpitämiseen. Opas perehdyttää käytännönläheisesti valtakunnallisen henkilökohtaisia avustajia koskevan työehtosopimuksen työaikamääräyksiin ja antaa apua ja vinkkejä työajan järjestämiseen.

Henkilökohtainen apu ja työajat -webinaarissa Hetan ja JHL:n asiantuntijat julkistavat työaikaoppaan ja esittelevät tarkemmin oppaasta valikoituja työaikaan liittyviä teemoja. Tule ensimmäisten joukossa kuulemaan uudesta työaikaoppaasta ja sukella työajan maailmaan!

Webinaari on maksuton ja suunnattu henkilökohtaisille avustajille, työnantajamallilla toimivan henkilökohtaisen avustajan työnantajille ja muille asiasta kiinnostuneille, esimerkiksi kuntien sosiaalityöntekijöille ja -ohjaajille. Kun ilmoittaudut webinaariin, saat muutamaa päivää ennen tilaisuutta kutsun Howspace-työtilaan, jossa pääset tutustumaan ennakolta työaikaoppaaseen. Voit samalla jättää ennakkokysymyksiä Hetan ja JHL:n asiantuntijoille. Howspace-työtilaan jätettyihin kysymyksiin vastataan mahdollisuuksien mukaan webinaarin aikana.

Ajankohta: torstai 7.10. klo 14–15

Paikka: Tilaisuus pidetään verkossa. Linkki, josta pääset seuraamaan tilaisuutta tulee saataville webinaarin Howspace-työtilaan noin vuorokautta ennen tilaisuutta. Voit osallistua tietokoneella, tabletilla tai kännykällä.

Ilmoittautuminen: Ilmoittaudu tästä viimeistään 6.10.

Tallenne webinaarista: Webinaari tallennetaan. Suomeksi tekstitetty videotallenne Henkilökohtainen apu ja työajat -webinaarista tulee katsottavaksi Hetan ja JHL:n Youtube-kanavalle.

Työaikaopas julkaistaan Hetan sivuilla torstain 7.10. aikana.