Miten henkilökohtainen apusi toimii? Kerro meille ja voita lahjakortti!

Kerro meille, miten hyvin henkilökohtainen apusi toimii ja voit voittaa 40 euron lahjakortin S-ryhmän liikkeisiin. Vastapalvelukseksi me lupaamme kehittää toimintaamme juuri siihen suuntaan kuin on tarvetta.

Meidän kaikkien henkilökohtaisen avun käyttäjien etu on, että henkilökohtaista apua järjestetään eri tavoin ja että kaikki järjestämistavat toimivat hyvin. Henkilökohtaisen avun kehittämisessä on myös tärkeä ottaa opiksi, mikä missäkin järjestämistavassa jo nyt toimii hyvin ja mahdollisesti soveltaa sitä muihinkin järjestämistapoihin.

Heta-Liitto on henkilökohtaisten avustajien työnantajien liitto, mutta haluamme nyt kuulla kaikilta henkilökohtaisen avun käyttäjiltä, miten homma toimii eri järjestämistavoissa eri puolella Suomea.

Oletpa sitten minkä ikäinen tahansa, mistä päin Suomea tahansa ja saatpa sitten henkilökohtaista apua miten ja kuinka paljon tahansa, niin autathan meitä ja vastaat kyselyymme? Vastaaminen vie noin 5-10 minuuttia, mutta jokainen vastaus on meille erittäin tärkeä.

Kyselyyn pääset klikkamalla tästä!

Kysely on avoinna sunnuntaihin 24.3. asti. Kerromme kevään aikana kyselyn tuloksista täällä nettisivuillamme.

Kuvassa on alareunassa oranssilla ja harmaalla piirrettyjä hahmoja, joiden yläpuolella on oranssireunaiset puhekuplat. Tausta muistuttaa liitutaulua.