Apuvälinemessut ja Henkilökohtaisen avun päivät

Apuvälinemessut järjestetään 11.–13.5. ja Henkilökohtaisen avun päivät 11.–12.5. Helsingin Messukeskuksessa.

Tervetuloa tapaamaan Hetan edustajia Apuvälinemessujen osastolle 6d101!Toivottavasti mahdollisimman moni pääsee myös osallistumaan henkilökohtaisen avun paraatiin torstaina 12.5. klo 16 alkaen. Paraati järjestetään Apuvälinemessujen yhteydessä Messukeskuksen sisällä, tarkan ohjelman näet tämän uutisen lopusta.

Apuvälinemessut 11.–13.5.

Heta on mukana Helsingin Apuvälinemessuilla. Tule rohkeasti tapaamaan meitä osastollemme 6d101! Osastollamme voit myös kirjoittaa kokemuksesi siitä, mitä Hetan jäsenyys sinulle merkitsee.

Tutustu Apuvälinemessuihin ja niiden ohjelmatarjontaan täällä.

Henkilökohtaisen avun päivät 11.–12.5.

Henkilökohtaisen avun päivät järjestetään Messukeskuksessa Apuvälinemessujen kanssa samaan aikaan, mutta se on erillinen tapahtuma, jonne on myös erillinen pääsymaksu sekä ennakkoilmoittautuminen. HA-päivillä on mahdollisuus kuulla myös Hetan edustajien puheenvuoroja seuraavasti:

Keskiviikko 11.5. klo 14.35–15.05 Kuntien käytännöt henkilökohtaisessa avussa sekä palvelupäätösten ja palvelutarpeen välinen ristiriita, Elisa Weckman

Torstai 12.5. klo 9.35–9.55 Vertaistukea henkilökohtaisten avustajien työnantajille, Tiia Sipola ja Marja Hukkanen

Torstai 12.5. klo 11–11.15 Vammaisalan ammattitutkinto, henkilökohtaisen avun osaamisalaMaija Aatelo

Torstai 12.5. klo 14.30–15.05 Ajankohtaista henkilökohtaisessa avussa, Maija Aatelo (Heta) ja Mika Välimaa (Kynnys ry)

Lue lisää Henkilökohtaisen avun päivien ohjelmasta täältä ja ilmoittaudu mukaan.

Henkilökohtaisen avun paraati HAP 12.5.

Henkilökohtaisen avun paraati järjestetään torstaina klo 16–17:30 Messukeskuksessa.

16:00 Paraatikulkue lähtee messuhallin 6 ovelta
• Paraatimestarina Matti Mamia, JHL

16:40 Paraati hallin 6 ohjelmalavalla
• Juontajana Maija Aatelo, Heta-liitto