Keskustelutilaisuus työnantajamallista Oulussa

Heta-liitto ja Julkisten ja hyvinvointialojen liitto JHL järjestävät Oulussa 24.2. keskustelutilaisuuden henkilökohtaisten avustajien työnantajille ja henkilökohtaisille avustajille.

Keskustelutilaisuudessa käydään läpi työnantajamallin tilannetta Oulun seudulla. Lisäksi liittojen asiantuntijat kertovat uudesta henkilökohtaisia avustajia koskevasta työehtosopimuksesta. Tule kuulemaan ja keskustelemaan ajankohtaisista toimialaa koskevista kysymyksistä!

Paikalla ovat työehtosopimusneuvotteluihin osallistuneet lakimies Iida Villman Hetasta ja sopimustoimitsija Laura Tuominen JHL:stä. Tilaisuuden yhteydessä järjestetään myös Heta-liiton ja JHL:n jäsentapaamiset.

Tilaisuus on avoin kaikille työnantajamallissa toimiville työnantajille ja työntekijöille. Tervetuloa!

Tilaisuuden ajankohta ja paikka

Maanantai 24.2.2020
Klo 17 – 20
Scandic Oulu City, Saaristonkatu 4, 90100 Oulu

Tilaisuus alkaa kahvituksella klo 17 ja varsinainen ohjelma käynnistyy 17.30.

Kokouksessa on paikalla yleisavustaja.

Ilmoittautuminen ja lisätiedot käytännön järjestelyistä

Ilmoittaudu viimeistään ke 19.2.!

Risto Säkkinen / JHL Oulun aluetoimisto
risto.sakkinen@jhl.fi