VertaisKahvit

Osallistumislinkin VertaisKahveillemme löydät tältä sivulta. Pääset mukaan klikkaamalla linkkiä, eli osallistuaksesi tarvitset vain toimivan nettiyhteyden. Ennakkoilmoittautumista ei tarvita.

Huom.! Autathan meitä kehittämään VertaisHetan toimintaa täyttämällä tämän palautelomakkeen.

Ma 29.4. klo 14.3016.00 Liity mukaan tästä.

Ma 6.5. klo 17.0018.30 Teemana matkustaminen avustajan kanssa. Teeman alustaa Sanna Kalmari, esteettömän matkailun asiantuntija, kouluttaja & vaikuttaja.

Ke 15.5. klo 12.3014.00

Ke 22.5. klo 17.0018.30

Ma 27.5. klo 15.0016.30

*Aikataulumuutokset mahdollisia

Mitä VertaisKahveilla tapahtuu?

Järjestämme viikoittain virtuaalisia VertaisKahveja, joihin jokainen henkilökohtaisten avustajien työnantaja on tervetullut ilman ennakkoilmoittautumista. Heta-liiton jäsenyys ei ole osallistumisen edellytys.

Keskustelemme vapaasti työnantajan arjen hyvistä ja huonoista hetkistä, ja jokainen saa olla äänessä sen verran kuin itsestä tuntuu hyvältä.

Kerran kuukaudessa VertaisKahveillamme on ennalta sovittu, työnantajuuteen liittyvä teema, johon syvennymme yhdessä keskustellen. Joillain kerroilla teemaa on alustamassa vieraspuhuja.

VertaisKahveilla on mukana myös Heta-liiton työntekijä, joka itsekin toimii työnantajana.

Otathan yhteyttä sähköpostilla, mikäli sinulla on kysyttävää Teamsin käytöstä tai VertaisKahvien toteutuksesta tai haluat ehdottaa teemaa tuleville teemallisille Vertaiskahveillemme.
vertaistuki@heta-liitto.fi

Muista kertoa VertaisKahveista myös avustajan työnantajana toimivalle ystävällesi!

VertaisKahvit työnantajille -sivun kuva. Valkoinen kahvikuppi, jossa on maitokahvia. Kuvan tausta on syvän oranssi.

VertaisKahvien yhteiset säännöt

•VertaisKahvien keskustelut ovat luottamuksellisia.

•Huolehdi osaltasi, että keskustelussa kaikki saavat mahdollisuuden puhua ja tulla kuulluiksi.

•Voit pyytää puheenvuoroa nostamalla kätesi. Kerrothan, kuka on äänessä.

•Voit pitää mikrofonia ja kameraa auki halutessasi. Huolehdithan, etteivät taustaäänet häiritse keskustelua.

•Voit osallistua keskusteluun myös chatin kautta.