Hetan jäsen, vaikuta työehtosopimukseen

Uuden työehtosopimuksen neuvottelut alkavat piakkoin, sillä tämän hetkinen työehtosopimus on voimassa enää 31.1.2020 asti. Hetan jäseniltä toivotaan nyt palautetta.

On ensisijaisen tärkeää, että työehtosopimus vastaa alan todellisiin tarpeisiin. Paras käsitys alan vahvuuksista ja kehittämistarpeista on Hetan jäsenillä, joiden työntekijöiden työsuhteissa Heta-tes:iä sovelletaan.

Ennen kuin varsinaiset työehtosopimusneuvottelut käynnistyvät, haluamme kuulla teiltä jäseniltä, mikä tämän hetkisessä työehtosopimuksessa toimii, mikä kaipaa muutosta ja millaisia asioita työehtosopimukseen toivotaan lisättävän.

Olemme 10.6. lähettäneet kaikille Hetan jäsenille sähköpostitse kyselyn, jolla keräämme jäsenten kokemuksia ja toiveita työehtosopimukseen. Toivomme, että mahdollisimman moni jäsen ehtisi vastata kyselyyn 30.6. mennessä.

Kiitokseksi arvomme kaikkien yhteystietonsa jättäneiden kesken S-ryhmän 40 euron lahjakortin.

Kuva, jossa on liitutaululle piirretty valkoisella liidulla kättelevät kädet.

Etkö ole saanut jäsenten tes-kyselyä sähköpostitse? Tarkista ensin sähköpostisi roskapostikansio. Jos lähettämäämme sähköpostia ei löydy sieltäkään, niin ota yhteyttä toimistomme asiakaspalveluun: heta@heta-liitto.fi, puh. 02 4809 2400 arkisin klo 9-11. On mahdollista, että jäsentiedoistasi puuttuu sähköpostiosoite.